lördag 1 maj 2010

Första maj, allt är stängt, jag är sjukt uttråkad och alla ligger hemma däckade rån gårdagens bravader.. utom jag! Jag har istället för att fördriva tiden, städat, grovstädat hela min lägenhet... med våtservetter. Och nu när allt är klart är klockan bara två och inte ens halva dagen har gått. Så nu har jag kört in lite mat i ugnen och snille som jag är tänkte jag plugga lite matte så jag kan impa på mina lärare nu när jag har varit borta så mycket!! Men istället gör jag allt för att plugga, som det här tex, onödigt.... men roligare än att plugga. Man kanske skulle gå ut en sväng, en lite springtur kanske, ja hmm, det lät bra men JOBBIGT och SVETTIGT. Så det nedröstas direkt.

Igår var det spelning med rock n roll projektet på karolinska skolan och tobbe hade med sig en risbergska tröja som hängde vid trummorna men inte en enda pilt reagerade, lite synd, jag som förväntade mig att alla skulle börja köra massa ramsor hit och dit och lite vandalism men ICKE, satt som små änglar och lyssnade, rock n roll med gudfader tema ha, ha.. Vackert.


JAG VILL HA SOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar