tisdag 27 april 2010

Vårkänslor

Skönt med vår, snart är ju skämtmånaden över också så då kanske våren blir vår på riktigt, får hoppas på det. På fredag är det valborg och då är det spelning på Karolinska skolan med rock n roll projekt med mig som gästar och efter det orangeriet med la familia.

Jätte skönt att min Fia har kommit tillbaka till jobbet så jag får ha någon som mig att planka känslor och tankar på, hon är väldigt bra och som tack för att hon är där hon är så ska hon få komma och smaka på mina underbara scones snart:)

Jag och mystery mannen har planerat ett tågluffarresa genom europa i juli, får se om det blir av, det skulle inte sitta så himla fel. Åka runt som gatumusikanter och bara vara estetiska, det eller gotland ett tag, bara så man kommer bort och får känna sig lite fri och ledig från allt.
För tre veckor sen tog jag ett stooort, gigantiskt steg in i vuxenlivet!! Jag Jessica Öman, har övervunnit sin skräck och tagit sig in på komvux för att plugga upp matematiken. Det ger jag mig mycket beröm för, och jag måste bara tilllägga att den som uppfann bråkräkning, borde inte leva, det gör hon väl antagligen inte heller men alltså, hon borde återuppstå så jag kunde drämma till henne och peka fuckyou!

Hejhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar