lördag 27 mars 2010

Vårkänslor och yrande

Efter en riktigt kall och onödigt lång vinter börjar det äntligen bli lite vår och värme ute, jag har hängt in alla vinterjackor och håller mig bara till vårjackorna nu. Har haft en otroligt skön helg, fredagen bestod av sanne och idag är det theo. Riktig slappar helg. Nu står jag inför det otroligt jobbiga men vuxna beslutet, jag måste söka till komvux och plugga upp Matten innan jag kan utbilda mig. Det roliga är att jag kan bara studera lågstadielärare, och jag som aldrig har velat bli lärare, men det får jag nog ändra på. Eller så läser jag lite kurser och öppnar butiken som jag vill öppna, eller kanske dagmamma?!?!? får ta och klura på det.

Efter att ha fått en riktigt crappy lön så får jag vänta ytterligare en månad innan jag får fart på möbleringen hemma, vill köpa så mycket saker, eller så tar jag anton och mattis och flyttar in i en fyra. Skulle ju också funka, men bara om jag fick inreda allt, Muhahaha....

Nu yrar jag så nu ska jag sluta ha, ha.
Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar