måndag 15 mars 2010

Har haft en väldigt slapp och skön helg, behövdes! I lördags natt, efter barnvakten åkte jag hem till frida och company, sen slutade med att vi åkte ut till Brändåsen, spännande ställe måste jag säga, ovanligt mycket som händer är ute klockan två på natten, full rulle på macken....ha ha
Vaknade upp halv ett på söndags"morgonen" och fick lite ångest lver att jag sovit genom halva dagen, så jag gick till farmor eller lite jobbiga drömmar och spendera dagen där, plundra lite i hennes skåp också :) Hittade masa fint som hon bara ville bli av med. Hur bra som helst!

Till helgen ska det vara fatcamp hemma hos frida för hennes käraste åker till sälen och jag får hoppa in som reserv, ska också rensa hem och plundra myrorna, det ska bli kul.
Jag har ju blivit en husmor och börjat med att odla lite olika saker, nu äxer det så det knakar, jätte kul ha ha, måste bara köpa ett bor och ställa allt på så allt passar in, hum.
jag och frida i santa barbara, vill ha sommar nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar